با همت به پیشرفت و جذب سرمایه‌گذار در ایذه کمک کنیم/انتخابات یک حق‌الناس است
با همت به پیشرفت و جذب سرمایه‌گذار در ایذه کمک کنیم/انتخابات یک حق‌الناس است

فرماندار ایذه گفت: همه باید در شهرستان ایذه دست به‌دست هم دهیم تا سرمایه‌گذاری و پیشرفت صورت بگیرد. به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی‌پور امروز در آئین برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در میان شرکت کنندگان در این جشن بزرگ با بیان اینکه امروز زمان تجدید بیعت با امام راحل و شهدا است، اظهار کرد: در رزوگاری […]

فرماندار ایذه گفت: همه باید در شهرستان ایذه دست به‌دست هم دهیم تا سرمایه‌گذاری و پیشرفت صورت بگیرد.آقاجان علیخانی

به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی‌پور امروز در آئین برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در میان شرکت کنندگان در این جشن بزرگ با بیان اینکه امروز زمان تجدید بیعت با امام راحل و شهدا است، اظهار کرد: در رزوگاری که تنها فشار و زور بر سر مردم بود و سال‌های متمادی مقاومت مردم جریان داشت، سرانجام با دست با کفایت امام خمینی(ره) و خون شهدای گرانقدر انقلاب به ثمر نشست.

وی با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف و دفاع از کشور، افزود: آمریکا و دشمنان این کشور امروز با حضور ملت ایران به زانو در آمده است.

فرماندار ایذه ادامه داد: تیم مذاکره کننده ایرانی تحت نظر مقام معظم رهبری کار را با موفقیت پیش برد و از مواضع مقدس خود عقب نشینی نکرد و با این رویه به پیروزی دست یافت.

علیخانی‌پور با اشاره به موفقیت برجام تصریح کرد: این موفقیت قطعا در زندگی روزمره همه اقشار جامعه تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه همه باید در شهرستان ایذه دست به‌دست هم دهیم تا سرمایه‌گذاری و پیشرفت صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: با وجود این ظرفیت‌ها نباید این تعداد بیکار در سطح شهرستان وجود داشته باشد و در صورت موافقت کشوری از آب دریاچه کارون۳ به‌منظور تامین آب و اشتغال بهره خواهیم برد.

علیخانی‌پور وی اضافه کرد: در حضور استاندار و مسئولان استانی سند چشم توسعه شهرستان به امضا رسید که یکی از این اقدامات برداشت آب از دریاچه سد کارون ۳ است.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان ایذه در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک حق‌الناس است، گفت: وظیفه فرمانداری در این رقابت مهم برگزاری مناسب و موفق است و انتخاب افراد به‌وسیله مردم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: مردم شهرستان به همه مسئولان اعتماد داشته باشند، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند و ما نیز به این انتخاب احترام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/*