مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور آسیایی در بی‌مهری برخی مسئولان ایذه/ورزش امر بیگانه مسئولان ایذه‌ای
مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور آسیایی در بی‌مهری برخی مسئولان ایذه/ورزش امر بیگانه مسئولان ایذه‌ای

رئیس هیئت جانبازان و معلولان ایذه گفت: تا به امروز هیچ مسئولی نسبت به ورزشکاران و جوانان مستعد این شهرستان نیم‌نگاهی نداشته است. به گزارش ایزنا، بهروز مردانی در مراسم تجلیل از زهرا کیانی و الهام صالحی دو مدال‌آور ایذه‌ای تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در مسابقات بین‌المللی امارات با بیان اینکه […]

رئیس هیئت جانبازان و معلولان ایذه گفت: تا به امروز هیچ مسئولی نسبت به ورزشکاران و جوانان مستعد این شهرستان نیم‌نگاهی نداشته است.بهروز مردانی

به گزارش ایزنا، بهروز مردانی در مراسم تجلیل از زهرا کیانی و الهام صالحی دو مدال‌آور ایذه‌ای تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در مسابقات بین‌المللی امارات با بیان اینکه ورزشکاران ما همیشه در شهرستان غریب بوده‌اند، اظهار کرد: تا به امروز هیچ مسئولی نسبت به ورزشکاران و جوانان مستعد این شهرستان نیم‌نگاهی نداشته است.

وی با بیان اینکه ورزش جز ارکانی است که جامعه باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشد، افزود: این ورزشکاران هستند که در کشورهای مخالف و دشمن ما با به اهتزار در آوردن پرچم کشورمان مسئولان آن کشور را وادار می‌کنند که به احترام و افتخار کشور ما دست به سینه از جای خود بلند شوند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان ایذه با بیان اینکه ما باید قدر و ارزش این‌کار را بدانیم و به آن احترام بگذاریم؛ به عدم رویارویی ورزشکار معلول تنیس روی میز ایذه‌ای با حریف اسرائیلی اشاره کرد.

مردانی اضافه کرد: حمید‌رضا شیخ‌زاده در مسابقات انتخابی پارالمپیک با توجه به اینکه می‌توانست با پیروزی خود در جمع ۴ نفر برتر قرار بگیرد، با قرار گرفتن در مقابل حریفی از رژیم صهونیستی از حضور در دیدار مقابل وی سر باز زد.

وی ادامه داد: پس از انجام این اقدام بسیار ارزشمند توسط این ورزشکار، هر چه از ارزش والای این حرکت در نزد مسئولان سخن گفته شد تا که مراسمی در خور و جهت تجلیل از وی صورت بگیرد، مورد بی‌اعتنایی و بی‌مهری واقع شد و این در حالی است که شهرهای دیگر مسئولان به این رفتار ورزشکار افتخار کرده و برنامه‌های مختلفی برای وی در نظر می‌گیرند.

مردانی با بیان اینکه حتی یک پلاکارد و بنر هم به نشان تقدیر از رفتار قهرمانانه این ورزشکاردر شهر نصب نشد، تصریح کرد: انتظار می‌رود ورزشکارن ملی و افتخار آفرین ما در یک‌جا و فضای آبرومند مورد تجلیل قرار بگیرند.

وی ادامه داد: سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی یک مکان مناسب و در خور برای تجلیل از این دو بانوی ورزشکار بود ولی در کمال بی‌مهری مسئول این واحد آموزشی حتی حاضر به پاسخگویی تلفن ما و مسئولان ورزشی نبودند.

مردانی گفت: از دو سالن دیگر در سطح شهر نیز یکی در دست تعمیر بود و دیگری که همان سینمای مرکزی قدیم است با عدم داشتن حداقل امکانات در شرایطی مساعد برای انجام این برنامه نبود و  مراسم استقبال و تجلیل از این بانوان افتخار‌آفرین برای کشورمان در سالن ورزشی استادیوم برگزار می‌شود.


همایش تجلیل از بانوان مدال‌آور ایذه‌ای در مسابقات بین‌المللی امارات با حضور برخی از مسئولان


انوشیروان بهرامی شهردار ایذه و مهدی فارسی مربی ورزشی در کنار بانوان مدال‌آور/عکس از وحید اورکی


علی‌بابا احمدپور مدیرعامل و ملک محمد بویری سرمربی باشگاه سینا صنعت ایذه در کنار مسئولان و مهمانان مراسم تجلیل


مراسم تجلیل از زهرا کیانی و الهام صالحی دو مدال‌آور ایذه‌ای تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان

انتهای پیام/فارس*