ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران و خادمان ورزش ایذه برگزار می‌شود
ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران و خادمان ورزش ایذه برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران و خادمان ورزش ایذه اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به کسب افتخارات ورزشی سال گذشته ورزشکاران این شهرستان اظهار کرد: ورزشکاران ایذه‌ در سال ۹۴ با حداقل داشته‌ها و امکانات در میادین مختلف حاضر شده و […]

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: ششمین آئین تجلیل از ورزشکاران و خادمان ورزش ایذه اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.هوشنگ حاتمی

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به کسب افتخارات ورزشی سال گذشته ورزشکاران این شهرستان اظهار کرد: ورزشکاران ایذه‌ در سال ۹۴ با حداقل داشته‌ها و امکانات در میادین مختلف حاضر شده و افتخارآفرینی کردند.

وی افزود: این ورزشکاران با حضور خود در عرصه‌های جهانی، بین‌المللی، آسیایی و ملی توانستند افتخارات فراوانی را کسب کنند و برگزاری همایش تجلیل کار کوچکی در مقابل زحمات و کارهای بزرگ این قهرمانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به زحمت‌کشان عرصه‌های ورزشی تصریح کرد: همواره در کنار این ورزشکاران مجموعه‌های زحمت‌کشی بوده‌اند که در قالب مربی، پرسنل باشگاهی و خادم به ورزش گامی در نتیجه گرفتن و کسب افتخار برداشته‌اند که زحمات آنها نیز نباید نادیده گرفته شود.

حاتمی اضافه کرد: در این رابطه و به پاسداشت تمام زحمات و کارهای صورت گرفته توسط همه مجموعه‌های ورزشی و حامی ورزش، امسال نیز برنامه تجلیل از این افراد پیش‌بینی شده است، از این‌رو در نیمه دوم اردیبهشت سال‌جاری این برنامه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این آئین از بیش از ۲۰۰ نفر تجلیل به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: پیش از انجام این برنامه و در هنگام اجرای آن نیاز شدید و جدی به حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان شهرستان است و انتظار می‌رود این افراد با کمک‌های خود گامی در جهت انجام یک تجلیل درخور و مناسب از جامعه ورزشی بردارند و در کنار آن با حضور در این همایش باعث ایجاد دلگرمی شوند.

فارس/