از دست رفتن دانشکده سلامت در ایذه به دلیل نبود زیرساخت و فضا/جمعیت بالای ایذه نیازمند بیمارستان جدید
از دست رفتن دانشکده سلامت در ایذه به دلیل نبود زیرساخت و فضا/جمعیت بالای ایذه نیازمند بیمارستان جدید

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: مجوز ایجاد دانشکده سلامت در شهرستان اخذ شد ولی به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها در سطح این شهرستان آن‌ را از دست دادیم. به گزارش ایزنا، امین محمدپور در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در سال‌های اخیر مشکلاتی در بحث بهداشت و درمان این منطقه وجود داشته […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: مجوز ایجاد دانشکده سلامت در شهرستان اخذ شد ولی به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها در سطح این شهرستان آن‌ را از دست دادیم.محمدپور شبکه بهداشت ایذه

به گزارش ایزنا، امین محمدپور در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه در سال‌های اخیر مشکلاتی در بحث بهداشت و درمان این منطقه وجود داشته است اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت در هر منطقه توجه به مسئله بهداشت و درمان است.
وی با بیان اینکه در کنار مسئله مورد تأیید بهداشت جهانی باید آنچه در موارد دینی نیز مورد توجه است لحاظ شود، افزود: در شهرستان ایذه مشکلات زیرساختی زیادی در مساله بهداشت و درمان وجود دارد که قسمتی از آن به ما که متولی و مسئول آن هستیم مربوط می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه با بیان اینکه برخی از مشکلات در ساختار فیزیکی این بهداشت و درمان است تصریح کرد: با توجه به اینکه نتوانستیم برخی از فضاهای مورد نیاز خود را از برخی ادارات پس بگیریم و در این بخش دچار مشکل بودیم در بخش داشتن آموزشکده محروم شدیم.
محمدپور اضافه کرد: مجوز ایجاد دانشکده سلامت در شهرستان اخذ شد ولی به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها در سطح این شهرستان آن‌را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه اگر تلاش‌ها بیشتر و همکاری‌ها افزایش یابد در بخش بهداشت و درمان ایذه به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: این شهرستان با جمعیت بسیار بالا تنها دارای یک بیمارستان است و نیاز به داشتن یک بیمارستان دیگر در آن شدیداً احساس می‌شود.

محمدپور با درخواست از مسئولان شهرستان برای اینکه فضاهای موجود را در اختیار بخش بهداشت و درمان شهرستان قرار دهند گفت: تمام انرژی‌های ما برای حل مشکلات درون شهرستان گذاشته می‌شود و با همکاری مسئولان شهرستان می‌توانیم مشکلات خود را در وزارت خانه پیگیری کنیم.

وی با اشاره به مشکل دار بودن آب شرب در نوبت عصر شهرستان ایذه، تصریح کرد: شهرستان ایذه با وجود داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد در بحث آب، در این بخش دچار مشکلات فراوانی است و در کنار ان آب بخشی از روستاها فاقد کلر بوده که می‌تواند مشکلاتی را برای آنها به وجود آورد.

محمدپور با اشاره به اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های مثبت انجام شده دولت برای کاهش هزینه‌های درمان اظهار کرد: با انجام این خدمات هزینه‌ها  برای روستائیان به ۳ درصد و مناطق شهری به ۶ درصد در شهرستان رسید.

وی با بیان اینکه برخی از عمل‌های جراحی و بیماری‌ها بدون وابستگی به مراکز درمانی مرکز استان در همین شهرستان انجام می‌شود افزود: به دنبال آن هستیم تا با توسعه زیرساخت‌ها امکان انجام جراحی مغز و اعصاب فراهم شود.

انتهای پیام/