همایش تجلیل از ۲۶۵ ورزشکار ایذه‌ای در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)
همایش تجلیل از ۲۶۵ ورزشکار ایذه‌ای در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: به‌مناسبت روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) همایش تجلیل از ۲۶۵ ورزشکار ایذه‌ای برگزار خواهد شد. به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به برگزاری جشن تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان در سال ۹۴ اظهار کرد: این ویژه‌برنامه چند سال است که به همت اداره ورزش و […]

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: به‌مناسبت روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) همایش تجلیل از ۲۶۵ ورزشکار ایذه‌ای برگزار خواهد شد.هوشنگ حاتمی

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به برگزاری جشن تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان در سال ۹۴ اظهار کرد: این ویژه‌برنامه چند سال است که به همت اداره ورزش و جوانان ایذه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال به‌دنبال برگزاری یک برنامه مناسب‌تر از سال‌های گذشته برای قهرمانان شهرستان هستیم و از این‌رو از تمام مسئولان شهرستان و برخی از مسئولان استانی برای حضور در این همایش دعوت خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه امسال از ۲۶۵ ورزشکار مدال‌آور، حامیان ورزش، مربیان و زحمت‌کشان این عرصه تجلیل خواهد شد خاطرنشان کرد: با وجود کاستی‌ها و مشکلات بسیار زیاد در زمینه ورزش این شهرستان، همواره تلاش مضاعف ورزشکاران، حمایت‌ها برخی از ورزش‌دوستان و خانواده‌ها باعث شده است که در این شرایط بهترین نتایج به‌دست آید.

حاتمی اضافه کرد: این مراسم روز پنجشنبه به‌مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار خواهد شد و از تمام ورزش‌دوستان و ورزشکاران ایذه‌ای برای حضور در این همایش دعوت می‌شود.

انتهای پیام/