۳ فرنگی‌کار ایذه‌ای در لیست نهایی جام جهانی کشتی
۳ فرنگی‌کار ایذه‌ای در لیست نهایی جام جهانی کشتی

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: ۳ کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایذه‌ای برای حضور در جام جهانی در لیست نهایی تیم ملی بزرگسالان قرار گرفتند. به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به نهایی شدن اسامی نفرات تیم ملی جهت حضور در مسابقات جام جهانی اظهار کرد: برای حضور در این رقابت‌ها نام سه ورزشکار ایذه‌ای […]

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: ۳ کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایذه‌ای برای حضور در جام جهانی در لیست نهایی تیم ملی بزرگسالان قرار گرفتند. کشتی

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره به نهایی شدن اسامی نفرات تیم ملی جهت حضور در مسابقات جام جهانی اظهار کرد: برای حضور در این رقابت‌ها نام سه ورزشکار ایذه‌ای به چشم می‌خورد که آخر این ماه در شیراز به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی افزود: کشتی‌گیران جوان ایذه‌ای همواره در چند سال اخیر جز اردونشینان اصلی قرار داشته‌اند و با پشتکار و تلاشی که همواره داشته‌اند، حضور آنها در این رقابت‌ها دور از انتظار نبود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با بیان اینکه با توانایی و هوش این ورزشکاران در عین جوانی نمی‌توان افتخار آفرینی و درخشش آنها را دور از انتظار دانست خاطرنشان کرد: بدون شک این جوانان ورزشکار جواب اعتماد محمد بنا سرمربی تیم ملی را خواهند داد و آنچه را که در توان دارند برای موفقیت تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها به کار خواهند گرفت.

حاتمی در پایان تصریح کرد: مهرداد مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۰ کیلوگرم ۳ کشتی‌گیر ایذه‌ای حاضر در این مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام/