ایذه قهرمان مسابقات بین‌المللی بومی و محلی کردستان شد
ایذه قهرمان مسابقات بین‌المللی بومی و محلی کردستان شد

رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی ایذه: تیم ایذه به مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی بازی‌های بومی محلی در استان کردستان رسید. به گزارش ایزنا، داریوش عباسی با اشاره به پایان مسابقات بین‌المللی ورزش‌ها و بازی‌های بومی و محلی در شهر مریوان اظهار کرد: تیم شهرستان ایذه نیز به عنوان نماینده استان خوزستان در این دوره […]

رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی ایذه: تیم ایذه به مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی بازی‌های بومی محلی در استان کردستان رسید.بومی محلی
به گزارش ایزنا، داریوش عباسی با اشاره به پایان مسابقات بین‌المللی ورزش‌ها و بازی‌های بومی و محلی در شهر مریوان اظهار کرد: تیم شهرستان ایذه نیز به عنوان نماینده استان خوزستان در این دوره از مسابقات به اجرای برنامه پرداخت.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد افزود: خوشبختانه با تلاش‌های ورزشکاران و هنرمندان خود توانستیم مقتدرانه در جایگاه نخست قرار بگیریم.
رئیس هیئت ورزش‌های بومی و محلی ایذه با بیان اینکه در تمام رشته‌ها توانستیم خوش بدرخشیم خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل در اختیار نداشتن چند تن از کشتی گیران خود، در این ورزش به مقام چهارم دست پیدا کردیم و امیدواریم در مراحل بعد و با همراهی سایر ورزشکاران به مقام بسیار خوبی دست پیدا کنیم.
عباسی اضافه کرد: در این رقابت‌ها علاوه بر حضور ۲ تیم از میزبان و ایذه، تیم‌هایی از لرستان، گلستان، خراسان شمالی، سیستان بلوچستان و اردبیل به عنوان نمایندگان استان‌های کشور حضور داشتند.
وی با اشاره به حضور چند تیم خارجی تصریح کرد: ۵ تیم از استان‌های سلیمانیه، کرکوک، دهوک، حلیچه و اربیل کشور عراق نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند.
انتهای پیام/