اعزام کاروان ۱۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان ایذه به مرقد امام راحل
اعزام کاروان ۱۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان ایذه به مرقد امام راحل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایذه گفت: به مناسبت عروج ملکوتی امام خمینی(ره) ۱۴۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب کاروان زیارتی به مرقد ایشان اعزام شدند. به گزارش ایزنا، عبدالله بابا احمدیان با اشاره به اعزام کاروانی از این شهرستان جهت حضور در سالروز رحلت امام خمینی(ره) به تهران اظهار کرد: تعداد ۱۴۰ […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایذه گفت: به مناسبت عروج ملکوتی امام خمینی(ره) ۱۴۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب کاروان زیارتی به مرقد ایشان اعزام شدند.سرهنگ بابااحمدی

به گزارش ایزنا، عبدالله بابا احمدیان با اشاره به اعزام کاروانی از این شهرستان جهت حضور در سالروز رحلت امام خمینی(ره) به تهران اظهار کرد: تعداد ۱۴۰ نفر از بسیجیان این شهرستان برای حضور در مراسم سالروز عروج ملکوتی امام راحل به تهران اعزام شد.

وی با بیان اینکه در کنار این کاروان ۳ روحانی نیز به‌منظور انجام برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اعزام شد افزود: در کنار اقدامات فرهنگی که مبلغان در کنار این کاروان‌ها انجام خواهند داد؛ توزیع بسته‌های فرهنگی صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایذه اضافه کرد: این کاروان عصر روز ۱۴ خرداد پس از حضور در سخنرانی مقام معظم رهبری به‌سمت قم حرکت خواهد کرد و بعد از حضور در این شهر به شهرستان باز خواهند گشت.

بابا احمدیان ادامه داد: حضور این زائران در این روز در مرقد امام خمینی(ره) تجدید پیمان با آرمان‌های ایشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/