فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه بر لزوم انتقال ایثارگری‌ها و تجربه‌های ارزشمند رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده شد. به گزارش ایزنا، عبدالله بابااحمدیان پیش از ظهر امروز در ویژه‌برنامه ۳۱ شهریورماه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان ما به‌ ویژه آمریکا و انگلیس با حمایت  ازصدام جنایتکار […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه بر لزوم انتقال ایثارگری‌ها و تجربه‌های ارزشمند رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده شد.

به گزارش ایزنا، عبدالله بابااحمدیان پیش از ظهر امروز در ویژه‌برنامه ۳۱ شهریورماه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان ما به‌ ویژه آمریکا و انگلیس با حمایت  ازصدام جنایتکار به کشور ما حمله کردند تا به خیال خام خود بتواند این نظام و انقلاب را تضعیف کنند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل افزود: «دفاع مقدس برای ما نعمت بود و اگر امروز اقتدار و توانمندی داشته و در صحنه روابط بین‌الملل و جغرافیای خاورمیانه حرفی برای گفتن داریم به پاس رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با اشاره به اینکه آنهایی که می‌خواستند ما را نابود کنند خودشان نابود شدند خاطرنشان کرد: نمونه بارز آن، سرنوشت نگون بار و خفت‌بار صدام حسین بود که به‌دست خود آمریکایی‌ها به‌شکل بسیار زشت و خفت‌باری کشته شد.

بابااحمدیان اضافه کرد: امروز تکلیف و وظیفه داریم که این حماسه، ایثارگری و این تجربه‌های ارزشمند را به نسل‌های بعدی خود انتقال دهیم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رژه سال ۸۴ تصریح کرد: مراقب باشید که از دفاع مقدسی که در این کشور اتفاق افتاده غافل نشوید، زیرا که این رویداد بسیار بزرگی است.

باباحمدیان با بیان اینکه امروز اگر ما بخواهیم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های بعد انتقال دهیم باید از زبان هنر استفاده کنیم، گفت: زبان هنر از جمله شعر، نقاشی، داستان، عکس و… می‌تواند بسیار موثر واقع شود و این فرهنگ را به آیندگان منتقل کند.

وی با اشاره به رزمندگان حاضر در شهرستان تصریح کرد: سینه این حماسه‌سازان پر از خاطرات، حماسه و روایت است که باید به نسل‌های دیگر منتقل شود و با استفاده از این داشته‌ها می‌توان کتاب‌های زیادی نوشت و باعث استفاده نسل‌های بعد شد.