شورای شهر ایذه به پختگی رسیده/امیدواریم در زمان باقیمانده جبران مافات کنیم
شورای شهر ایذه به پختگی رسیده/امیدواریم در زمان باقیمانده جبران مافات کنیم

نایب رئیس شورای شهر ایذه گفت: شورای شهر ایذه پس از دو سال به پختگی رسیده و در مدت زمان باقیمانده به دنبال جبران مافات است. به گزارش ایزنا؛ هومان مرادی اظهار کرد: شوراها پس از طی مشکلات و احتمالاً کسب تجربه و تبحر با عمر دو سال و چند ماهه فعالیت خود نباید مانند […]

نایب رئیس شورای شهر ایذه گفت: شورای شهر ایذه پس از دو سال به پختگی رسیده و در مدت زمان باقیمانده به دنبال جبران مافات است.شورا شهر

به گزارش ایزنا؛ هومان مرادی اظهار کرد: شوراها پس از طی مشکلات و احتمالاً کسب تجربه و تبحر با عمر دو سال و چند ماهه فعالیت خود نباید مانند آغاز راه به‌ خامی، کم عنایتی و شتابزدگی و … دچار شوند و خدای ناکرده حقایق و مصالح جامعه را بی‌محابا در شیپور ناکامی و بی‌سامانی فریاد بکشند.

وی اضافه کرد: شرط سنجیدگی و پختگی شوراهاست که حقایق مدیریت شهری را عملاً بر سلایق و مناسبات شخصی خویش ترجیح دهند و همچنین مصالح شهروندان را فدای منافع طیفی، گروهی، جناحی و طایفه‌ای خود نکنند زیرا اکنون دیگر اعتذارهایی دال بر ندانم‌کاری‌ها، کم‌تجربگی و تازه‌کاری‌ها و … عذرهای برتر و بدتر از گناه و معصیت خواهند بود.

نایب رئیس شورای شهر ایذه تصریح کرد: مصلحت، همان حقیقت است به شرط آنکه اگر در اسارت مسائل شخصی، جناحی و گروهی مبتلا و منفعت­‌ها معطوف به مصالح طیفی و طبقه‌ای نشود.

مرادی در پایان گفت: امیدواریم ما نیز به‌عنوان عضو این شوراها بتوانیم دردمندانه و خردمندانه در راستای این مسیر گام برداریم، مسئولیت خود را متوجه باشیم و از آفات محسوس و ملموس شوراها، بی‌توجهی به شاکله شورا، مراعات نکردن حرمت‌های اداری و نهادی، عدم پایبندی به شرایط بلوغ تفکر شورایی دوری کنیم و همگان با لختی درنگ و اندکی تأمل، عنایات و توجهات مافات را در زمان باقیمانده جبران کنیم.

فارس/