آغاز رقابت دور دوم انتخابات حوزه ایذه و باغملک با ۲ کاندیدا
آغاز رقابت دور دوم انتخابات حوزه ایذه و باغملک با ۲ کاندیدا

رقابت دور دوم انتخابات حوزه ایذه و باغملک با ۲ کاندیدا آغاز شد. به گزارش ایزنا، رقابت دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز با رقابت دو کاندیدا در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک آغاز شد.  «هدایت الله خادمی» مدیرعامل اسبق شرکت حفاری شمال که سال‌ها در این جایگاه روزنه امیدی […]

رقابت دور دوم انتخابات حوزه ایذه و باغملک با ۲ کاندیدا آغاز شد.انتخابات مجلس ایذه

به گزارش ایزنا، رقابت دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز با رقابت دو کاندیدا در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک آغاز شد.

 «هدایت الله خادمی» مدیرعامل اسبق شرکت حفاری شمال که سال‌ها در این جایگاه روزنه امیدی برای اشتغال و رفع بیکاری جوانان این منطقه و استان خوزستان بوده است از یک سو و «سید هادی طباطبایی» که سال‌ها به عنوان یکی از فعالان سیاسی در این منطقه بوده و در کنار یک دوره حضور در مجلس شورای اسلامی در چند دوره اخیر به عنوان یکی از فینالیست‌ها حضور داشته از سوی دیگر رقابت خود را آغاز کردند.

از شب گذشته شور و هیجان انتخاباتی با حضور حامیان این کاندیدا‌ها برای آماده کردن ستاد‌ها برای فعالیت در امروز آغاز شده و صبح امروز با آغاز رسمی این فعالیت به اوج خود رسیده است.

طبق اطلاعیه ستاد انتخابات فعالیت این کاندیدا‌ها از تاریخ امروز ۲ اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز ۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۰ اردیبهشت همزمان با کل کشور در ۶ حوزه انتخابیه استان خوزستان از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.

حال با توجه به شور به وجود آمده برای برگزاری این دوره از انتخابات، انتظار می‌رود تبلیغات حامیان هر یک از کاندیدا‌ها در فضای کاملا دوستانه، به دور از تخریب‌ها و تنها برای حمایت از فرد مورد نظر خود صورت بگیرد.

انتهای پیام/*