آژانس خبری ایذه – ایزنا: پیام دریافتی از سوی شهروند ایذه ای: من یکی از مشتریان نیازمند دریافت خدمات و پشتیبانی از ایران خودرو هستم و هرچه با شمارههای ایران خودرو در ایذه تماس میگیریم قطع هستند و دسترسی به آن وجود ندارد. شماره سیمکارتی هم که از آنها داریم پاسخگو نیستند و عملا میبایست تمام مسیر شهر ایذه تا این نمایندگی را برای یک سوال طی کنیم و برای این کار وقتی خودرو در درسترس ما نباشد باید بیش از 100 هزار تومان برای پرسیدن یک سوال هزینه دربست و تردد کنیم.
این در حالی است که در هنگام مراجعه نیز شاهد گلایه برخی از شهروندان از نحوه نوبتدهی به افراد هستیم و برخلاف بسیاری از شهرها که دریافت نوبت اینترنتی است، در این نمایندگی میبایست به شیوه سنتی مراجعه کنیم و اولویت با کسانی است که در ساعات ابتداییتر هر روز زودتر در صف قرار گرفته باشند و با این شرایط شاهد اتلاف وقت خود هستیم.
باتوجه به اینکه جمعیت قابل توجه در شهرستانهای ایذه و دزپارت نیازمند دریافت خدمات هستند و وجود فقط یک نمایندگی پاسخگوی این حجم از تقاضا نیست، امیدواریم مدیران این شرکت به فکر افزایش شعب نمایندگی در شهرستان باشند تا از مشکلات مردم شهرستان کاسته شود. لطفا پیگیری کنید و به گوش مسئولان و مدیران این نمایندگی برسانید شاید مشکلی از ما حل شد.
باتوجه به اهمیت موضوع؛ در صورتی که مدیران و مسئولان این شرکت پاسخی برای حل مشکلات طرح شده از سوی شهروندان دارند می توانند آنرا از طریق این رسانه به اطلاع برسانند.
انتهای پیام/





















































