هیچ احدی نمی‌تواند به قانونی بودن تردد خودروهای اروندی خلل وارد کند / برگ برنده نهایی را رو خواهم کرد
هیچ احدی نمی‌تواند به قانونی بودن تردد خودروهای اروندی خلل وارد کند / برگ برنده نهایی را رو خواهم کرد

استاندار خوزستان گفت: کسانی که دست به انتشار اخبار کذب می‌زنند قصدشان تخلیه جمعیت به‌درد بخور و کارساز از مناطق مرزی است. به گزارش ایزنا،عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در حاشیه نشست با مدیران شرکت نفت و گاز اروندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سال و اندی است که سازمان بازرسی تمامی مسائل مربوط به […]

استاندار خوزستان گفت: کسانی که دست به انتشار اخبار کذب می‌زنند قصدشان تخلیه جمعیت به‌درد بخور و کارساز از مناطق مرزی است.

به گزارش ایزنا،عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در حاشیه نشست با مدیران شرکت نفت و گاز اروندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک سال و اندی است که سازمان بازرسی تمامی مسائل مربوط به تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان را مورد بررسی قرار داده، جواب‌ها ارائه شده و در مورد تردد خودروهای پلاک اروند هیچ مشکلی را ندیده‌اند.

وی اظهار کرد: خودروها مربوط به منطقه آزاد اروند است و این همه جنجال و هیاهو ندارد، از آنجایی که مردم استان خوزستان از دل و جان کار می‌کنند برخی سایت‌ها تلاش دارند تا با موضع‌گیری‌های بی‌اساس که انتهای آن نیز به مطالبه چیزی از استاندار منتهی می‌شود اقدام به انتشار اخبار کذب می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوزستان از نادر استانهایی است که با تمام توان برای توسعه تلاش می‌کند، شماهایی که سعی دارید حیثیت استان خوزستان را به خاطر یک خودرو به زیر سوال ببرید، شرم نمی‌کنید؟

وی یادآور شد: هیچ سایت خبری و یا رسانه حق ندارد تا در مورد چیزی که ماهیت خروجی ندارد به نشر اکاذیب بپردازد.

استاندار خوزستان گفت: این خبر تنها ایجاد مزاحمت برای دولت است، مردم نباید گوششان به این حرف‌ها بدهکار باشد، کسانی که چوب لای چرخ یک خدمت‌‌گزار می‌کنند در حقیقت با استکبار و صهیونیست همراهی کرده‌اند، کارکرد این افراد جز ایجاد تنش‌های اجتماعی نیست.

مقتدایی با انتقاد از اینکه اشرافی بر روی کارکرد سایت‌ها وجود ندارد، افزود: یک عده هر چه می‌خواهند می‌نویسند و کسی هم با آن‌ها برخورد نمی‌کند.

وی خطاب به کسانی که در خصوص خودورهای پلاک اروند اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی پرداخته‌اند، اظهار کرد: شمایی که از خدا نمی‌ترسی و شرافت انسانی را زیر پا می‌گذارید اگر اتفاقی در مرز بیفتد این مردم ما هستند که ورود پیدا می‌کنند یا شما با نشر اکاذیبتان؟؟

وی تصریح کرد: مرزنشین باید عزت و تمکن داشته باشد و اگر چنین نباشد صیانت از مرز‌ها با اخلال مواجه می‌شود، کسانی که دست به انتشار اخبار کذب می‌زنند قصدشان تخلیه جمعیت به درد بخور و کارساز از مناطق مرزی است.

وی یادآور شد: کسانی که از بی‌خبری دست به چنین کارهایی می‌زنند باید بدانند که تمام اخبار خوزستان نشان از موفقیت دارد، بررسی سایت‌ها و روزنامه‌هایی که اقدام به انتشار اخبار کذب در مورد خوزستان تحت عنوان خودروهای پلاک اروند کرده‌اند نشان از آن دارد که آن‌ها یا با بنده مشکل دارند و یا با دولت و این کاملا واضح است.

استاندار خوزستان گفت: هیچ کس نمی‌تواند در هیچ استانی ادعا کند که مانند خوزستان به تولیدات داخلی اهمیت می‌دهد، هر کس توانایی دارد از ظرفیت قانونی‌اش استفاده کند و اگر شما نمی‌توانید از بی‌عرضه‌گی شماست.

مقتدایی افزود: یک بار با صراحت می‌گویم تمامی مطالب منتشر شده در برخی سایت‌های خبری کذب محض است، تمامی اسناد و مدارک ارائه شده و دیوان محاسبات و وزارت کشور نیز موضوع را پیگیری کرده‌اند و چیزی در آن‌ها نبوده ضمن آنکه بنده برگه آخر را به عنوان برگه برنده نهایی و به دلیل خیانتی که به مردم خوزستان شده را در دقایق آخر رو خواهم کرد.

وی اظهار کرد: چرا زمانی که خوزستان در مراحلی دچار مشکل و بحران شد این سایتهای بی‌ریشه حرفی نزدند؟! وقتی بندر خرمشهر یکه و تنها و درست در زمانی که بندرعباس و امام هیچ فعالیتی نداشتند چرا کسی حرفی نزد؟! تمامی حرفهای گفته شده توسط این سایت‌ها ضد امنیت خوزستان است.

وی تصریح کرد: هنگامی که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور رتبه یک امنیت را به خوزستان می‌دهند یعنی آنکه در این استان اتفاقات خوبی رخ داده است، ظرف دو سال اخیر تمام مرزهای ما فعال شدند، وقتی مرزهای ما امن شد قلب کشور نیز امن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم در مرز‌ها باید متمکن باشند، یادآور شد: تمامی اقدامات بر اساس بخشنامه اقتصادی انجام شده است، هنر مدیریت استان آن است که از بندهای استانی استفاده کند و اختیاراتش را با هیچ کسی تقسیم نمی‌کند.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به تعامل بسیار خوب با منطقه آزاد اروند، و مناطق ویژه بندر امام و پتروشیمی از آن‌ها به عنوان بازوان پرتوان و رونق توسعه استان نام برد.

مقتدایی امکان شکایت بابت آبرویی که از مردم خوزستان رفته را برای خود محفوظ خواند و گفت: استان خوزستان نبض کشور است، وقتی خوب می‌زند یعنی کشور زنده است و اگر نزند کشور دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: صیانت با شعار درست نمی‌شود بلکه نیاز به اقدامات عملی داریم و در این راستا تمکن مردم مرزنشین از همه چیز مهم‌تر است.

فارس/