نایب‌قهرمانی خوزستان در بوکس کشور با درخشش ورزشکاران ایذه‌ای
نایب‌قهرمانی خوزستان در بوکس کشور با درخشش ورزشکاران ایذه‌ای

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: تیم بوکس استان خوزستان با کسب سه مدال طلای ورزشکاران ایذه‌ای به‌مقام دوم کشور دست یافت. به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره حضور ورزشکاران این شهرستان در رقابت‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: مسابقات بوکس قهرمانی کشور با درخشش ورزشکاران ایذه‌ای تیم خوزستان در ایلام به پایان رسید. […]

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: تیم بوکس استان خوزستان با کسب سه مدال طلای ورزشکاران ایذه‌ای به‌مقام دوم کشور دست یافت.

به گزارش ایزنا، هوشنگ حاتمی با اشاره حضور ورزشکاران این شهرستان در رقابت‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: مسابقات بوکس قهرمانی کشور با درخشش ورزشکاران ایذه‌ای تیم خوزستان در ایلام به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم استان خوزستان با مدال‌های طلا ورزشکاران ایذه‌ای به مقام دوم رسید افزود: اشکان رضایی، حسین هادیان و پیمان شاهپری با کسب سه مدال طلا سهم به‌سزایی در کسب این عنوان داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به اینکه سهم ایذه از تیم هشت نفره اعزامی خوزستان به این مسابقات شش ورزشکار بوده است خاطرنشان کرد: این درخشش نشان از استعدادهای والای ورزشکاران ایذه‌ای در تمام زمینه‌ها دارد که با دست خالی هم به‌راحتی در جایگاه‌های بالای کشوری رشته خود قرار می‌گیرند.

حاتمی در پایان گفت: جوانان بوکسور ایذه‌ای از چهار سال گذشته تا به امروز قهرمان بلامنازع استان خوزستان در این رشته بوده‌ و بدون شک علی مولایی رئیس هئیت شهرستان که با وجود درگیری با بیماری صعب‌العلاج هنوز هم مرد اول خدمت به این ورزش در ایذه است، نقش بسیار اساسی را ایفا می‌کند و جای تشکر از وی را دارد.

فارس/