اخذ قول مساعد همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تعریض جاده دهدز
اخذ قول مساعد همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تعریض جاده دهدز

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خبر از اخذ قول مساعد همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تعریض جاده دهدز داد. به گزارش ایزنا، عصر امروز مراسم گرامیداشت شهدای منا در  شهر دهدز که به مناسبت هفت دفاع مقدس با حضور آیت‌الله محسن نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حیدری شهردار، بخشدار، مسؤلان […]

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خبر از اخذ قول مساعد همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تعریض جاده دهدز داد.

به گزارش ایزنا، عصر امروز مراسم گرامیداشت شهدای منا در  شهر دهدز که به مناسبت هفت دفاع مقدس با حضور آیت‌الله محسن نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حیدری شهردار، بخشدار، مسؤلان نیروی انتظامی، مسؤلان بسیج، و همچنین دانش آموزان و مردم شهرستان دهدز در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه ۵۰ شهید شهرستان دهدز، حجاج کشته شدۀ حادثۀ منا ادای احترام کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به اعلام مشکل راه‌های شهرهای شمالی استان خوزستان در خطبه نماز جمعه ۱۶ مردادماه امسال اظهار کرد: پس از طرح مشکل جاده و راه‌های شهرهای شمالی استان از جمله دهدز، ایذه و … در  آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، قول مساعد همکاری از وزارت راه و شهرسازی أخذ شد و مطمئنا بهبود و تعریض جاده دهدز، موجب رونق این منطقه توریستی خواهد شد.

حیدری در ادامه فاجعه منا را نشان از بی‌کفایتی رژیم حاکم بر عربستان بر شمرد و افزود: فاجعه منا بیانگر سهل انگاری، و بی‌توجهی رژیم آل سعود نسبت به میهمانان خانه خداست.

امام جمعه موقت اهواز در پایان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان شهر دهدز عنوان کرد: توصیه من به دانش آموزان این است که همچنان که به تقویت علم پرداخته و نسبت به تقوا، حجاب و دینداری توجه ویژه داشته باشد.

فارس/