پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به کسب‌وکارهای خرد و کوچک در خوزستان
پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به کسب‌وکارهای خرد و کوچک در خوزستان

سرپرست صندوق کارآفرینی امید خوزستان از پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کسب و کارهای خرد و کوچک برای ایجاد شغل در استان خبر داد. به گزارش ایزنا، مهدی امرایی اظهار کرد: تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کسب و کارهای خرد و کوچک برای ایجاد شغل در استان پرداخت می‌شود. وی با […]

سرپرست صندوق کارآفرینی امید خوزستان از پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کسب و کارهای خرد و کوچک برای ایجاد شغل در استان خبر داد.

به گزارش ایزنا، مهدی امرایی اظهار کرد: تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کسب و کارهای خرد و کوچک برای ایجاد شغل در استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای کارآموزان خوزستانی انجام می‌شود، گفت: اعتبارات تخصیص یافته به مشاغل خانگی در قالب فردمحور و به طور دسته بندی شده تا پایان آذرماه پرداخت می‌شود و قرار است تا این نوع از پرداخت اعتبارات تا پایان سال ۹۵ ساماندهی شود.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید خوزستان با اشاره به گستردگی اعطای وام در قالب طرح‌های پشتیبان و یا کارفرمایی عنوان کرد: این تسهیلات به دو صورت در اختیار پشتیبان قرار می‌گیرد نخست آنکه کل مبلغ وام برای فراهم کردن مقدمات کار به پشتیبان پرداخت می‌شود، دوم آنکه بخشی از تسهیلات در اختیار پشتیبان و بخش دیگر در اختیار فرد یا افراد قرار می‌گیرد که در نهایت کار در قالب گروهی به انجام می‌رسد.

امرایی همچنین با تاکید بر شرط داشتن حداقل سه سال سابقه فعالیت پشتیبان در زمینه وام درخواستی و موفق بودن وی در آن کار بیان کرد: پشتیبان باید بتواند با استفاده از تجربیات موفق پیشین خود بتواند در امر تحقیقات، فروش و بازار به خوبی عمل کند.

وی از داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای در آن شغل و یا ارائه معرفی نامه معتبر از دستگاه مربوطه (در صورت نداشتن مدرک فنی و حرفه‌ای) به عنوان یکی از دو شریط اصلی و لازم برای ارائه تقاضای وام اشتغال از سوی متقاضی نام برد.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگاهی از تولیدات کارآفرینان در اواخر آذرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی اهواز تصریح کرد: تولیدکنندگانی که با اخذ تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید موفق به راه اندازی شغل و ارائه محصول به بازار کار شده‌اند، می‌توانند تولیدات خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

امرایی در پایان یادآور شد: برندسازی تولیدات علاوه بر کوتاه کردن دست دلالان، سود بهتر و بیشتری را عاید تولید کننده می‌کند.

فارس/