کشف بیش از ۴۲ تن برنج قاچاق در ایذه
کشف بیش از ۴۲ تن برنج قاچاق در ایذه

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه استان خوزستان، از کشف ۴۲ تن و ۴۰۰ کیلو برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد. به گزارش ایزنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا محمدی زاده اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی “دهدز” حین کنترل خودروهای عبوری در […]

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه استان خوزستان، از کشف ۴۲ تن و ۴۰۰ کیلو برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.
به گزارش ایزنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا محمدی زاده اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی “دهدز” حین کنترل خودروهای عبوری در گلوگاه “سراک” به سه کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر، آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از سه کامیون توقیفی، مقدار ۴۲ تن و ۴۰۰ کیلو برنج، فاقد هر گونه مجوز گمرگی به ارزش یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با اشاره به دستگیری سه راننده کامیون، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/