برگزاری همایش کوه‌پیمایی با محوریت «پاکسازی محیط زیست» در ایذه
برگزاری همایش کوه‌پیمایی با محوریت «پاکسازی محیط زیست» در ایذه

همایش کوه‌پیمایی با محوریت «پاکسازی محیط زیست» در ایذه برگزار شد. به گزارش ایزنا، همایش کوه‌پیمایی عمومی با محوریت پاکسازی محیط زیست از صبح امروز با حضور گسترده مردم، فرهنگیان، ورزشکاران، مسئولان هیئت‌های ورزشی، خبرنگاران، هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان و محیط زیست برگزار شد. مسیر این همایش از میدان دانشجو به‌سمت کوه […]

همایش کوه‌پیمایی با محوریت «پاکسازی محیط زیست» در ایذه برگزار شد.

به گزارش ایزنا، همایش کوه‌پیمایی عمومی با محوریت پاکسازی محیط زیست از صبح امروز با حضور گسترده مردم، فرهنگیان، ورزشکاران، مسئولان هیئت‌های ورزشی، خبرنگاران، هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان و محیط زیست برگزار شد.

مسیر این همایش از میدان دانشجو به‌سمت کوه و چشمه الهک در جنوب شهر ایذه بود و کوه‌پیمایان در مسیر حرکت خود علاوه بر انجام فعالیت ورزشی، اقدام به پاکسازی این مسیر پرتردد ورزشی در شهرستان ایذه کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ایذه اظهار کرد: این همایش به‌منظور ایجاد نشاط بیشتر و تشویق شهروندان برای انجام فعالیت‌های شاد ورزشی در زمان‌های بیکاری برگزار شده است.

محمدتقی اورکی با بیان اینکه هر کدام از شهروندان در قبال محیط اطراف خود و پاکیزه نگه داشتن آن مسئولیتی برعهده دارند افزود: در انجام این همایش سعی شد علاوه بر تشویق و توسعه ورزش همگانی در شهرستان، تشویق به جمع‌آوری زباله و پاکسازی محیط زیست در کنار این ورزش‌های مفرح نیز صورت بگیرد تا به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با ابراز گلایه از عدم حضور مسئولان شهرستان در این همایش به مانند گذشته گفت: ورزش همگانی شهرستان همواره مورد بی‌توجهی مسئولان ادارات غیر ورزشی قرار گرفته و در این بین کم توجهی برخی ادارات متولی و همکار با محیط زیست نیز جای تعجب دارد.

اورکی در پایان با بیان اینکه این همایش‌ها با هزینه‌های شخصی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه توجه به امر ورزش در شهرستان به طور کامل مورد بی‌مهری بوده و در این بین هیچ‌گونه توجهی به انجام فعالیت‌های ورزش همگانی صورت نمی‌گیرد.

– این همایش پیش از ظهر امروز با انتقال زباله‌های جمع‌آوری شده مسیر از چشمه کوه الهک توسط شهرداری و انجام ویژه‌برنامه هیئت یوگا شهرستان ایذه به پایان رسید.

فارس/