حمایت از «تیم کشتی سینا صنعت» به منزله حمایت از ورزش و مردم ایذه است
حمایت از «تیم کشتی سینا صنعت» به منزله حمایت از ورزش و مردم ایذه است

به گزارش ایزنا؛  هفته گذشته خبری از سوی سرمربی «تیم سیناصنعت ایذه» در لیگ‌برتر کشتی فرنگی کشور بر روی این خبرگزاری و چند خبرگزاری و سایت خبری دیگر مبنی بر انصراف این تیم ایذه‌ای از لیگ جهانی قرار گرفت. پس از انتشار این خبر عده‌ای از شهروندان ورزش دوست خوزستانی و ایذه‌ای که همواره پیگیر […]

به گزارش ایزنا؛  هفته گذشته خبری از سوی سرمربی «تیم سیناصنعت ایذه» در لیگ‌برتر کشتی فرنگی کشور بر روی این خبرگزاری و چند خبرگزاری و سایت خبری دیگر مبنی بر انصراف این تیم ایذه‌ای از لیگ جهانی قرار گرفت.

پس از انتشار این خبر عده‌ای از شهروندان ورزش دوست خوزستانی و ایذه‌ای که همواره پیگیر اخبار ورزش استان بوده‌اند با تماس و مراجعات خود به‌دنبال پیگیری این خبر و تغییر شرایط برای امیدوار شدن این نماینده شایسته کشتی خوزستان در لیگ برتر بوده‌اند.

پس از پیگیری‌های صورت گرفته از این باشگاه، مسئولان و کادر فنی این تیم با اعلام اینکه پس از انتشار این خبر نیز هیچ یک از مسئولان جویای احوال این روزهای تیم نبوده‌اند، از پا برجا بودن تصمیم خود در صورت عدم حمایت مسئولان خبر دادند.

یکی از شهروندان خوزستانی با بیان اینکه از دست رفتن سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان برای ورزش ایذه ایجاد ناراحتی می‌کند، اظهار کرد: متاسفانه در استان خوزستان و شهرستان‌های ورزشکارخیز هیچ‌گاه توجه جدی به امر ورزش نشده است و تمام صحبت‌های مسئولان از حمایت ورزش تنها یک شعار است.

سعید احمدی با اشاره به اینکه تیم کشتی سینا صنعت در دو مرحله لیگ برتر برای کسب سهمیه لیگ جهانی با نام ایذه صاحب دو و کسب سهمیه جهانی شد، افزود: امیدوارم مسئولان شهرستان ایذه کمی هم به فکر ورزش باشند تا که این توجه باعث دلگرمی جوانان بیشتری برای حضور در این حرفه شود.

وی اضافه کرد: ورزش و ورزشکاران ایذه ای همیشه با کمترین داشته‌های مالی و ورزشی صاحب افتخارات بزرگ بین‌المللی و کشوری شده اند؛ ولی هیچ‌گاه سرمایه‌گذاری جدی از جانب خیران و مسئولان انجام نشده است.

این شهروند ایذه‌ای با بیان اینکه کمک و تیم‌دهی علی‌بابا احمدپور مدیر عامل تیم سینا صنعت یک جهش به‌جلو در ورزش ایذه بوده است، گفت: درست است که این فرد با سرمایه شخصی اقدام به تیم‌داری کرده است ولی برای ایجاد دلگرمی و تشویق افراد بیشتر برای سرمایه‌گذاری در ورزش این دیار کمک‌های مادی و معنوی مسئولان شهرستان نیز یک نیاز جدی به‌حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ جهانی باقی نمانده است تصریح کرد: همه ما ورزش دوستان و شهروندان ایذه‌ای بی‌صبرانه منتظر حضور پر قدرت تیم شهرمان در لیگ جهانی کشتی فرنگی هستیم و این درست است که تیم از حمایت یک شرکت خصوصی بهره می‌برد ولی این تیم نام ایذه و ورزش ایذه را با خود یدک می‌کشد و حمایت از سینا صنعت به منزله حمایت از ورزش و مردم شهرستان ایذه است.

احمدی ادامه داد: دور قبل مسابقات لیگ جهانی که در خرمشهر برگزار شد؛ اندیمشک با عنوان یک تیم خصوصی در مسابقات حاضر شد ولی همه شاهد حضور تمام مسئولان این شهرستان در سالن رقابت‌ها بودیم و این نشان از اهمیت و ارزش بالای ورزش و به‌ویژه کشتی در سطح این شهرستان و بین مسئولان آن دارد.

وی در پایان با درخواست از تمام مسئولان شهرستان و ورزش خوزستان گفت: ورزش ایذه همواره در رده‌ها و رشته‌های مختلف صاحب مقام‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون بوده و حمایت از تیم سینا صنعت نیز باعث دلگرمی سایر ورزشکاران برای ادامه پر قدرت کارشان خواهد شد.

فارس/