قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور با عنوان جشنواره فجر در ایذه انجام شد. به گزارش ایزنا، ملک محمد بویری اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی نونهالان جشنواره فجر امشب با حضور سرپرست ۸ تیم شرکت کننده در این‌دوره از رقابت‌ها برگزار شد. وی افزود: در این رقابت‌ها ۸ تیم متشکل از ۳ تیم […]

قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور با عنوان جشنواره فجر در ایذه انجام شد.

به گزارش ایزنا، ملک محمد بویری اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی نونهالان جشنواره فجر امشب با حضور سرپرست ۸ تیم شرکت کننده در این‌دوره از رقابت‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۸ تیم متشکل از ۳ تیم از شهرستان ایذه، ۲ تیم از ترکیب ملی پوشان، تهران، لرستان و اصفهان حضور خواهند داشت.

مسئول اجرایی این رقابت‌ها با اشاره به اینکه رقابت ها در دو گروه انجام می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس قرعه انجام شده در گروه یک تیم‌های ایران «ب»، ایذه «الف»، اصفهان و ایذه «ج» با هم به رقابت خواهند پرداخت و در گروه دو نیز تیم‌های ایران«الف»، لرستان، تهران و ایذه«ب» به‌مصاف هم می‌روند.

وی اضافه کرد: این مسابقات از صبح فردا تا روز جمعه در سالن تختی مجموعه تختی ایذه برگزار خواهد شد و با معرفی تیم‌ها و افراد برتر به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/