برگزاری جلسه هماهنگی «طرح جنگلانه» در ایذه
برگزاری جلسه هماهنگی «طرح جنگلانه» در ایذه

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی برای اجرای برنامه جنگلانه امروز در محل اداره منابع طبیعی شهرستان ایذه برگزار شد. به گزارش ایزنا، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی برای اجرای برنامه جنگلانه در محل اداره منابع طبیعی شهرستان ایذه برگزار شد که در آن مدیران اداراه منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست شهرستان؛ نماینده سازمان مردم‌نهاد دوست‌داران طبیعت و […]

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی برای اجرای برنامه جنگلانه امروز در محل اداره منابع طبیعی شهرستان ایذه برگزار شد.

جنگلانه ایذه

به گزارش ایزنا، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی برای اجرای برنامه جنگلانه در محل اداره منابع طبیعی شهرستان ایذه برگزار شد که در آن مدیران اداراه منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست شهرستان؛ نماینده سازمان مردم‌نهاد دوست‌داران طبیعت و محیط زیست ایذه و نماینده یکی از هیئت‌های کوهنوردی شهرستان حضور داشتند.
جهانگیر جهانگیر و سلطانی مدیران ادارت مذکور آمادگی خود را برای پشتیبانی از این طرح اعلام و لوازم اجرای طرح که باید در اختیار شرکت کنندگان داوطلب در این حرکت قرار بگیرد مورد توافق قرار گرفت.

در این جلسه ابزار کار، تهیه بذر، سایر مایحتاج و همچنین پشتیبانی حقوقی و نظارت مدام از طرف این ادارت در این نشست اعلام شد.

سواری کارشناس بخش جنگل اداره منابع طبیعی بر لزوم رعایت نکات و شیوه‌های علمی در اجرای این طرح تاکید کرده و مقرر شد کارگاهی آموزشی در محل اجرای برنامه جنگلانه برای داوطلبان شرکت در این حرکت ارزشمند برگزار شود.

برنامه ملی جنگلانه به‌عنوان یک طرح همگانی و داوطلبانه ساعت ۹ صبح جمعه این هفته مورخ ۱۸ دی با محوریت کاشت بذر بلوط و بادام در کوه الهک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/