مسابقات کشوری کاراته در ایذه برگزار می‌شود
مسابقات کشوری کاراته در ایذه برگزار می‌شود

نماینده فدراسیون کاراته از برگزاری مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان ساساکی‌ها در ایذه خبر داد. به گزارش ایزنا، سیروس شیری‌پور با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته کشوری سبک شوتوکان ساساکی‌ها در این شهرستان اظهار کرد: این‌دوره از مسابقات با همراهی فدراسیون کاراته به‌مدت دو روز در ایذه برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه این […]

نماینده فدراسیون کاراته از برگزاری مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان ساساکی‌ها در ایذه خبر داد.

به گزارش ایزنا، سیروس شیری‌پور با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته کشوری سبک شوتوکان ساساکی‌ها در این شهرستان اظهار کرد: این‌دوره از مسابقات با همراهی فدراسیون کاراته به‌مدت دو روز در ایذه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان صورت خواهد گرفت، افزود: این رقابت‌ها ۸ و ۹ بهمن در مجموعه تختی شهرستان ایذه برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات با بیان اینکه تاکنون استقبال بانوان بیشتر از آقایان بوده است، خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ نفر از بانوان کاراته‌کای کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و این در حالی است که آقایان استقبال کمتری انجام داده‌اند.

شیری‌پور تصریح کرد: تاکنون تیم‌های خوزستان، البرز، تهران، ایلام، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی در بخش آقایان اعلام حضور کرده‌اند.

این مسئول گفت: در بخش بانوان نیز تیم‌های خوزستان، تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس اعلام آمادگی کرده‌اند.

شیری‌پور با اشاره به اینکه هنوز حضور این تیم‌ها قطعی نشده است، افزود: مشکل اصلی این‌دوره از مسابقات عدم حمایت مسئولان شهرستان از این‌گونه مسابقات بوده است.

وی در پایان گفت: قطعا برگزاری این‌گونه مسابقات در سطح شهرستان باعث تشویق بیشتر جوانان به امر ورزش و ایجاد شور برای روی آوردن به فعالیت‌های قهرمانی خواهد بود.