فعالیت ۱۶۲ شعبه اخذ رای در شهرستان ایذه/ حضور ۳۰ کاندیدا در تبلیغات انتخاباتی ایذه و باغملک
فعالیت ۱۶۲ شعبه اخذ رای در شهرستان ایذه/ حضور ۳۰ کاندیدا در تبلیغات انتخاباتی ایذه و باغملک

فرماندار ایذه گفت: برای روز انتخابات ۱۶۲ شعبه در شهرستان ایذه جهت انجام رای‌گیری اقدام خواهند کرد. به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی‌پور با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید برای حضور در این رویداد یک شور ایجاد شود و در این راستا از همه خبرنگاران و رسانه‌ها […]

فرماندار ایذه گفت: برای روز انتخابات ۱۶۲ شعبه در شهرستان ایذه جهت انجام رای‌گیری اقدام خواهند کرد.

به گزارش ایزنا، آقاجان علیخانی‌پور با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید برای حضور در این رویداد یک شور ایجاد شود و در این راستا از همه خبرنگاران و رسانه‌ها جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های ایذه و باغملک برای این دوره ۲۶۲ شعبه پیش‌بینی شده است، افزود: ۱۶۲ شعبه در سطح شهرستان ایذه و ۱۰۰ شعبه نیز در شهرستان باغملک به‌عنوان شعبه فرعی کار اخذ رای را انجام خواهند داد.

فرماندار ایذه با اشاره به کاندیداهای تائید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک، خاطرنشان کرد: از مجموع کاندیداهای ثبت‌نامی برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۳۹ کاندیدای واجد شرایط تأیید و تا به امروز نیز ۹ نفر از ادامه رقابت انصراف داده‌اند.

علیخانی‌پور در پایان در پاسخ به این سوال احتمال اضافه شدن و تائید صلاحیت کاندیدای دیگر وجود دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تائید افراد و کاندیداهای جدید گزارش نشده است و در صورت اعلام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فارس/