حواشی انتخاب شهردار: از رد شایعات شبکه‌های مجازی تا قرارگرفتن کلید شهرداری ایذه در دست «انوشیروان»
حواشی انتخاب شهردار: از رد شایعات شبکه‌های مجازی تا قرارگرفتن کلید شهرداری ایذه در دست «انوشیروان»

جلسه رسمی انتخاب شهردار ایذه در شورای اسلامی شهر ایذه که پس از سه ماه برگزار می‌شد با حواشی متعددی همراه بود. به گزارش ایزنا، جلسه انتخاب شهردار پس از کش و قوس‌های فراوان و پایان سرپرستی این نهاد در جلسه هفته گذشته شورای شهر به دوشنبه آخر سال کشیده شد. این در حالی است […]

شوراجلسه رسمی انتخاب شهردار ایذه در شورای اسلامی شهر ایذه که پس از سه ماه برگزار می‌شد با حواشی متعددی همراه بود.

به گزارش ایزنا، جلسه انتخاب شهردار پس از کش و قوس‌های فراوان و پایان سرپرستی این نهاد در جلسه هفته گذشته شورای شهر به دوشنبه آخر سال کشیده شد.

این در حالی است که قرار بر این بود  جلسه راس ساعت شش و سی دقیقه عصر روز دوشنبه در ساختمان شورای شهر ایذه برگزار شود اما پس از ساعتها تاخیر با غیبت یک عضو شورای شهر جلسه شروع شد.

این در حالی بود که بیش از ۷ گزینه برای تصدی شهرداری این شهر مطرح گردید که از میان این گزینه ها نیز نام سرپرست فعلی شهرداری و افراد با سابقه دیگر به چشم می‌خورد.

حواشی زیادی در این جلسه از جمله رفت و آمدها و به شور نشستن اعضای شورای شهر با یکدیگر بوجود آمده بود احتمالا این به این معنا بود که گزینه‌های مورد نظرشان به کرسی شهرداری این شهر نزدیک نبود اما به هر حال همه اعضا برای تبادل نظر و رای گیری دور هم نشستند.

از حواشی دیگر این جلسه این بود که یکی از اعضای شورای شهر به نماینده فرماندار حاضر در جلسه گفت شما از قانون چیزی نمی‌دانید اما فردی که از سوی فرمانداری در این جلسه حضور یافته بود در پاسخ به این عضو شورا بیان کرد قانون فصل الخطاب است.

از حاشیه‌های دیگر در این جلسه دروغگو خواندن یک عضو شورا از سوی دیگر عضو شورای شهر از نکات جالب توجه این جلسه بود.

این در حالی است که در میان بحثهایی که در بین اعضای شورا بوجود آمده بود عضو دیگری از شورای شهر بیان کرد این مجموعه  از روز  اول تاکنون به قانون عمل نکرده است.

در پایان از سوی شورای شهر رای گیری شد که در نهایت با اکثریت آرا سرپرست فعلی شهردار این شهر شد.

هدایت اله سلحشور در این جلسه اظهار داشت: از اصحاب رسانه برای حضورشان در این جلسه تشکر می‌کنم و اما برای تاخیر به وجود آمده عذرما را پذیرا باشید.

رئیس  شورای شهر ایذه گفت:در شبکه‌های مجازی بحثی بوجود آمده بود که سلحشور بخاطر اینکه گزینه مورد نظرش برای شهرداری وجود ندارد جلسه انتخاب شهردار را به تاخیر انداخته است.

وی در جواب یکی از اعضا مبنی بر اینکه این جلسه را به روز دیگری عقب بیاندازد گفت:طبق قانون وقت سرپرستی تمام شده است اما جمع تصمیم می‌گیرند برای اینکه آیا این جلسه به روز دیگری موکل شود.

انتهای پیام/*تسنیم*