پایان مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور با ۷ مدال ورزشکاران ایذه‌ای
پایان مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور با ۷ مدال ورزشکاران ایذه‌ای

مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور با کسب ۷ مدال طلا و نقره برای ورزشکاران ایذه‌ای به پایان رسید. هوشنگ حاتمی در گفت‌و‌گو با ایزنا با اشاره به پایان یافتن مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور در تهران اظهار کرد: در این‌دوره از مسابقات ورزشکارانی از استان خوزستان با مربیگری مهدی […]

مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور با کسب ۷ مدال طلا و نقره برای ورزشکاران ایذه‌ای به پایان رسید.

هوشنگ حاتمی

هوشنگ حاتمی

هوشنگ حاتمی در گفت‌و‌گو با ایزنا با اشاره به پایان یافتن مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور در تهران اظهار کرد: در این‌دوره از مسابقات ورزشکارانی از استان خوزستان با مربیگری مهدی فارسی مربی با دانش ایذه‌ای حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به کسب مقام سوم تیم خوزستان در این رقابت‌ها افزود: ورزشکاران اعزامی از شهرستان ایذه توانستند با کسب ۵ مدال طلا و ۲ مدال نقره در این رقابت‌ها خوش بدرخشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به کسب دو مدال طلای ورزشکار این شهرستان در دو رشته گفت: حسین شریفی در کلاس ۴۲ توانست در پرتاب نیزه و پرتاب دیسک صاحب ۲ گردن آویز طلا شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: سروش حسن‌پور دیگر جوان ورزشکار ایذه‌ای توانست در کلاس ۳۷ در پرتاب وزنه صاحب مدال طلا و در پرتاب نیزه نیز گردن‌آویز طلا را به‌دست آورد، همچنین در کلاس ۵۷ نیز محمود احمدی مدال طلای پرتاب نیزه و مدال نقره پرتاب دیسک را به‌دست آورد.

وی در پایان با اشاره به کسب یک مدال طلای ورزشکار ایذه‌ای در کلاس ۵۷ پرتاب وزنه تصریح کرد: آرمان کوراوند نیز توانست با درخشش خود در این کلاس به موفقیت دست پیدا کند.

انتهای پیام