«یک طلا» و «یک برنز» حاصل کار فرنگی‌کاران ملی پوش خوزستان در اوکراین
«یک طلا» و «یک برنز» حاصل کار فرنگی‌کاران ملی پوش خوزستان در اوکراین

کشتی‌گیران خوزستان حاضر در مسابقات فرنگی بزرگسالان بین‌المللی جام مربیان و ورزشکاران برتر در اوکراین با یک مدال طلا و یک برنز به‌کار خود پایان دادند. به گزارش ایزنا؛ مهرداد مردانی، رسول گرمسیری و سید مصطفی صالحی‌زاده سه ورزشکاری هستند که به‌همراه مهرداد اسفندیاری‌فر به‌عنوان مربی در قالب خوزستانی‌های تیم ملی در مسابقات کشتی فرنگی […]

کشتی01کشتی‌گیران خوزستان حاضر در مسابقات فرنگی بزرگسالان بین‌المللی جام مربیان و ورزشکاران برتر در اوکراین با یک مدال طلا و یک برنز به‌کار خود پایان دادند.

به گزارش ایزنا؛ مهرداد مردانی، رسول گرمسیری و سید مصطفی صالحی‌زاده سه ورزشکاری هستند که به‌همراه مهرداد اسفندیاری‌فر به‌عنوان مربی در قالب خوزستانی‌های تیم ملی در مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی بزرگسالان جام مربیان و ورزشکاران برتر حضور پیدا کردند.

بر این اساس، مهرداد مردانی کشتی‌گیر ایذه‌ای وزن ۵۹ تیم ملی کشتی فرنگی با قبول نتیجه شکست در برابر کشتی‌گیر نامدار کوبایی از ادامه رقابت‌ها باز ماند.

رسول گرمسیری کشتی‌گیر اهوازی تیم ملی در وزن ۷۱ کیلوگرم با شکست سایر حریفان خود مقتدرانه در جایگاه نخست این‌دوره از رقابت‌ها قرار گرفت و نخستین مدال طلا را برای کاروان کشورمان کسب کرد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم نیز سید مصطفی صالحی‌زاده کشتی‌گیر بهبهانی تیم ملی کشورمان با درخشش خو در این سری مسابقات توانست در نهایت صاحب گردن آویز برنز شود.