رفتار صادقانه با مردم پاسخ صادقه و اعتماد در پی دارد/ مشارکت ۷۱ درصدی مردم ایذه در انتخابات
رفتار صادقانه با مردم پاسخ صادقه و اعتماد در پی دارد/ مشارکت ۷۱ درصدی مردم ایذه در انتخابات

فرماندار ایذه گفت: رفتار صادقانه با مردم پاسخ صادقه و اعتماد را در پی خواهد داشت و مشارکت ۷۱ درصدی مردم در انتخابات این موضوع را بیان می‌کند. به گزارش ایزنا، جلسه شورای اداری این شهرستان صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری آغاز شد. آقاجان علیخانی‌پور در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا […]

آقاجان علیخانیفرماندار ایذه گفت: رفتار صادقانه با مردم پاسخ صادقه و اعتماد را در پی خواهد داشت و مشارکت ۷۱ درصدی مردم در انتخابات این موضوع را بیان می‌کند.

به گزارش ایزنا، جلسه شورای اداری این شهرستان صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری آغاز شد.

آقاجان علیخانی‌پور در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، اظهار کرد: با توجه به اینکه در پایان سال قرار گرفته‌ایم، باید همه مسئولان را بررسی کنیم در سالی که پشت سر گذاشته شد تا چه حد به وظایف خود در قبال مردم انجام وظیفه کرده‌ایم و چه میزان از فعالیت و کار خود راضی بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان شهرستان باید برای سال آینده خود برنامه‌ریزی داشته باشند، افزود: باید با برنامه‌ریزی برای شش ماهه سال آینده طوری حرکت کرد که در کارهای اداری دچار روزمرگی نباشیم.

فرماندار ایذه با تجلیل از حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات روز هفت اسفند خاطرنشان کرد: از همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در این شهرستان که بدون جانب‌داری و وابستگی به کاندیداهای خاصی در جهت برگزاری یک انتخابات سالم تلاش کردند تقدیر می‌کنم.

علیخانی‌پور با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شده است از مسئولان و عوامل اجرایی و برگزاری خواست تا به‌مانند دور اول بدون جانب‌داری از کسی در جهت انجام یک انتخابات بدون مشکل و حاشیه اقدام کنند.

وی با اشاره به حواشی و صحبت‌های دوره‌های قبل انتخابات در شهرستان تصریح کرد: این‌دوره برای برگزاری یک انتخابات متفاوت یک سیستم اجرایی جدید پیاده شد و در هیئت اجرایی و ستاد انتخابات از تمام اقشار و طیف‌های جامعه نیروهایی به‌کار گرفته شد.

*برگزاری انتخابات بدون مشکل/مشارکت مردم اعتماد به مسئولان را نشان داد

علیخانی‌پور با بیان اینکه بر عکس تمام پیش‌بینی‌های منفی انجام شده، انتخابات بدون مشکل و کاستی در این شهرستان صورت گرفت، گفت: در این‌دوره بی‌طرفی خود را با یک بسترسازی سالم بیان کردیم و از این رو ۷۱ درصد از مردم شهرستان در انتخابات مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه این حضور پرشور بیان‌گر این موضوع است که اگر با مردم صادق باشیم آنها نیز با ما صادقانه حرکت خواهند کرد، عنوان کرد: فرهنگ جدیدی در انتخابات این شهرستان پیاده شد و چهره این موضوع جدید شد و از این‌رو انتظار می‌رود مسئولان نیز با ادامه دادن فرهنگ‌سازی دست به یک تحول در این امر بزنند.

*مسئولان در ایام نوروز پاسخگوی مردم باشند

علیخانی‌پور با اشاره به چهارشنبه‌سوری و خطرات احتمالی آن از مسئولان و سایر ادارات شهرستان خواست تا با نیروی انتظامی در این روز همکاری لازم را داشته و این برنامه نیز در آرامش و امنیت کامل، بدون ایجاد مشکلی برای کسی به انجام برسد.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان ایذه در ادامه به موضوع سفر و ورود مسافران نوروزی به این شهرستان اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود که شهرداری و میراث فرهنگی با اقدامات خود برای انجام برنامه‌ها و خدمات ویژه به مسافران تلاش کنند.

وی با بیان اینکه افراد رابط این نهادها در طرح استقبال از مسافران معرفی شوند و تعاملات برای انجام یک برنامه بدون مشکل صورت بگیرد، گفت: بروشورها و بسته‌های تبلیغاتی باید بیان‌گر فرهنگ و تاریخ چند‌هزار ساله شهرستان در کنار سایر داشته‌های سیاحتی و زیارتی باشد.

علیخانی‌پور با تاکید بر اینکه کشیک‌های ادارات در طرح نوروزی معرفی شوند و مسئولان در این ایام بیشتر پاسخگوی مردم باشند؛ تشریح کرد: در این ایام مسئولان اداراتی که بیشتر با مسافران نوروزی در ارتباط هستند پاسخگوی تمام تماس‌های تلفنی باشند تا که اگر هم‌وطنی نیاز به کمک فوری داشت اقدامات لازم برای وی صورت بگیرد.

* هیچ خدمتی برای مردم بی‌پاداش نخواهد ماند

وی با بیان اینکه هرچه داریم متعلق به مردم است و خدماتی که انجام می‌دهیم توشه‌ای برای آینده و آخرت خود خواهد بود، اظهار کرد: امام خمینی (ره) از ذخایر الهی بودند که خداوند پس از امام زمان(عج) وی را برای مردم حفظ کرد، وقتی به وطن بازگشتند با استقبال ۳ میلیون نفری مواجه شد و در زمان رحلت نیز ۷ میلیون نفر در مراسم وی حاضر بودند.

علیخانی‌پور ادامه داد: بی‌ادعا و خاکی بودن امام راحل باعث محبوبیت وی شد، زیرا وی به خدمت خالصانه به این مردم و به‌ویژه قشر نیازمند و محروم تاکید داشتند.

فرماندار ایذه با اشاره به اینکه هیچ خدمتی برای مردم بی‌پاداش نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: بهترین بستری که می‌توان مردم را از خود راضی نگه‌داشت و به‌دنبال توشه آخرت گشت خدمت به آنهاست و از این‌رو باید مسئولان توجه بیشتری نسبت به آنها داشته باشند.

علیخانی‌پور با بیان اینکه بانک‌ها هم در این ایام آمادگی لازم را برای ارائه خدمات داشته باشند، گفت: انتظار می‌رود مسئولان این بانک‌ها با تجهیز عابر بانک‌ها به وجه نقد و داشتن کشیک برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان با تشکر از زحمت تمام مسئولان و خادمان به مردم در شهرستان و تبریک سال نو به آنها به عملکرد و تلاش خبرنگاران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با انجام وظایف خود در انعکاس اخبار مربوط به این حوزه تلاش کرده‌اند و انتظار می‌رود سایر مسئولان شهرستان با این قشر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/*فارس*