یاد «علی هویسی» عکاس فقید خوزستان در ایذه گرامی داشته شد + تصاویر
یاد «علی هویسی» عکاس فقید خوزستان در ایذه گرامی داشته شد + تصاویر

در دیدار دوستانه فوتبال با حضور پیشکسوتان فوتبال خوزستان یاد «علی هویسی» عکاس جوان و فقید این استان گرامی داشته شد. به گزارش ایزنا، چند ماه پیش بود که تیم ملی کوتاه قامتان فوتبال برای انجام یک بازی دوستانه با تیم پیشکسوتان فوتبال ایذه به این شهرستان سفر کردند. در این دیدار که برای ایجاد […]

در دیدار دوستانه فوتبال با حضور پیشکسوتان فوتبال خوزستان یاد «علی هویسی» عکاس جوان و فقید این استان گرامی داشته شد.

به گزارش ایزنا، چند ماه پیش بود که تیم ملی کوتاه قامتان فوتبال برای انجام یک بازی دوستانه با تیم پیشکسوتان فوتبال ایذه به این شهرستان سفر کردند.

در این دیدار که برای ایجاد شور ورزشی و تشویق جوانان به ورزش در هر موقعیت و وضعیتی که هستند، زنده یاد «علی هویسی» عکاس خبرگزاری ایسنا نیز از اهواز این تیم را به مقصد ایذه همراهی کرد، همراهی که آخرین بودن و حضور وی را در میان جامعه رسانه‌های کشور و استان خوزستان رقم زد و نفس‌های دوربین وی از شکار لحظات شاد و سخت زندگی باز ایستاد.

در دیدار دوستانه فوتبال با حضور پیشکسوتان فوتبال خوزستان این عکاس جوان و فقید استان گرامی داشته شد.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی ایذه برگزار شد در تیم پیشکسوتان فوتبال خوزستان چهره‌های نام آشنایی مانند حاج حسن سالمی، کریم بوستانی، مسعود نوروزی، سهراب بختیاری‌زاده، فرزاد آهک‌پور به به‌چشم می‌خوردند.

در ابتدای آغاز رقابت مراسم ویژه ای برای زنده یاد علی هویسی برگزار شد، همچنین در مراسم پیش از بازی از فرزندان شهرام محمدی جان باخته ایذه ای پتروشیمی ماهشهر که سال گذشته فداکارانه به دل آتش زد تجلیل به عمل آمد.

اجرای برنامه و موسیقی توسط کوهیار بختیاری از جمله برنامه‌های فرهنگی دیگر در جریان این رقابت بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۷ بر ۳ به سود تیم پیشکسوتان فوتبال ایذه به پایان رسید.


حاج حسن سالمی پیشکسوت فوتبال کشور و استان خوزستان


سهراب بختیاری زاده و پدر علی هویسی


کریم بوستانی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران


با داوران جوان فوتبال خوزستان


تیم پیشکسوتان فوتبال ایذه


عبدالامام حاتمی


پیشکسوتان فوتبال خوزستان و ایذه


ادای احترام به زنده یاد هویسی

پدر علی هویسی به‌عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور داشت.

*مهمترین هدف «علی هویسی» روشن کردن حقایق بود

پدر این عکاس فقید در حاشیه این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: جا دارد از این حرکت تیم‌های پیشکسوتان فوتبال خوزستان و ایذه که همواره به یاد فرزندم بوده‌اند تشکر داشته باشم.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز از جانب نهادها و سازمان‌های مختلف یادواره و تجلیل‌هایی در این رابطه صورت گرفته بود؛ افزود: سازمان صدا و سیما، آتش‌نشانی، شرکت نفت، ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی خوزستان، سازمان جهانگردی، و خانه هنرمندان کشور مراسم قدردانی و تجلیل برگزار کردند.

صادق هویسی ادامه داد: سال گذشته با اقدامات انجام شده توسط خانه هنرمندان؛ نام و عکس علی هویسی در نشریه هنرمندان فقید سال ثبت شد.

وی با بیان اینکه فرزندم یک وصیت‌نامه داشته است، خاطرنشان کرد: وی در نوشته‌های خود همواره تلاش برای روشن کردن حقایق و گام گذاشتن در این راه را سرلوحه و هدف خود قرار داده بود.

«عکس و گزارش از وحید اورکی»

انتهای پیام/فارس*