حضور ۲ بانوی ایذه ای در تیم ملی ووشو
حضور ۲ بانوی ایذه ای در تیم ملی ووشو

رئیس فدراسیون ووشو؛ ووشو خوزستان،رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است. به گزارش ایزنا، مهدی علی‌نژاد گفت: ووشو خوزستان جایگاهی خوبی در سطح کشور دارد و  سه نفر از تیمی که یکشنبه به مسابقات جوانان آسیا اعزام می‌شود،‏ از خوزستان و از این سه نفر، دو نفر خانم از شهرستان ایذه هستند و […]

رئیس فدراسیون ووشو؛ ووشو خوزستان،رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایزنا، مهدی علی‌نژاد گفت: ووشو خوزستان جایگاهی خوبی در سطح کشور دارد و  سه نفر از تیمی که یکشنبه به مسابقات جوانان آسیا اعزام می‌شود،‏ از خوزستان و از این سه نفر، دو نفر خانم از شهرستان ایذه هستند و این جای خوشحالی دارد. امیدواریم شرایط بهتر از این هم بشود و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هم حتما کمک‌های لازم را انجام دهد. 

رئیس فدراسیون ووشو افزود: در سال ۲۰۱۴ کارگاهی برگزار شد که بهترین‌های جهان در این کارگاه حضور داشتند، خوشبختانه فرشاد عربی از ایران و خوزستان جزو آن ورزشکاران نخبه‌ای بود که توسط فدراسیون جهانی از وی دعوت به عمل آمده بود.
 
امیدوارم این استان نفرات بیشتر از این هم به تیم‌ملی معرفی کند و نهایتا این چرخه به گونه‌ای پیش رود که بتوانیم خدمات بیشتری در اختیار جوانان این استان قرار دهیم و شرایط به گونه‌ای باشد که مسابقات کشوری در بهمن ماه به میزبانی خوزستان برگزار شود و ووشوکاران کشور با خاطره خوب از این استان خارج شوند.
باشگاه خبرنگاران جوان/