دعوت ۱۱ کشتی‌گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی/۳فرنگی کار ایذه ای در لیست بنا
دعوت ۱۱ کشتی‌گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی/۳فرنگی کار ایذه ای در لیست بنا

رئیس هیئت کشتی خوزستان از دعوت ۱۱ کشتی‌گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خبر داد. به گزارش ایزنا، حسین مرعشیان اظهار کرد: از سوی «محمد بنا» سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ۱۱ کشتی‌گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند. وی ادامه داد: همچنین یک مربی خوزستانی نیز به عنوان […]

رئیس هیئت کشتی خوزستان از دعوت ۱۱ کشتی‌گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خبر داد.

به گزارش ایزنا، حسین مرعشیان اظهار کرد: از سوی «محمد بنا» سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ۱۱ کشتی‌گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد: همچنین یک مربی خوزستانی نیز به عنوان دستیار «محمد بنا» در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان انجام وظیفه خواهد کرد.

رئیس هیئت کشتی خوزستان تصریح کرد: با انتصاب «محمد بنا» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، کشتی فرنگی کشورمان فصل تازه‌ای را تجربه خواهد کرد که امیدوارم توام با موفقیت باشد.

مرعشیان افزود: بر همین اساس، در ۵۹ کیلوگرم «مهرداد مردانی» از شهرستان ایذه و «فرشاد عیسوند» از اندیمشک به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند.

وی اشاره کرد: همچنین در وزن ۶۶ کیلوگرم «مهدی زیدوند» از اندیمشک و در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز «رامین طاهری» از ایذه در این اردو شرکت خواهند داشت.

رئیس هیئت کشتی خوزستان عنوان کرد: «سعید عبدولی» نام آور اندیمشکی کشتی فرنگی نیز در وزن ۷۵ کیلو گرم به همراه «پیام بویری» از ایذه به این اردو دعوت شدند.

مرعشیان با بیان اینکه بیشترین سهمیه دعوت شده به تیم ملی را شهرستان اندیمشک به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: «حبیب الله اخلاقی» و «مجتبی کریم‌فر» دو ورزشکار اندیمشکی هستند که در وزن ۸۵ کیلوگرم برای تیم ملی کشورمان کشتی خواهند گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «سید مصطفی صالحی‌زاده» از بهبهان کشتی گیر وزن ۹۸ کیلوگرم نیز در بین دعوت شدگان حضور دارد و «امیر قاسمی منجزی» کشتی گیر اهوازی استان است که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی ایران خواهد بود، همچنین «ایرج اسفندیاری فر» مربی اندیمشکی کشتی خوزستان به عنوان دستیار «محمد بنا» در اردوی آماده سازی تیم ملی، وی را یاری خواهد کرد.

فارس/